Hola,
Acabo d'entrar per aquí després de fa molt de temps i, he trobat un parell de temes que, no només m'interessen, si no que m'alegra moltíssim que interessin a algú més. Començava a trobar-me una mica sol en un hobby que s'ha acabat convertint majoritàriament i per desgracia en un "comprar-trencar" un tant frívol
i poca-solta.
Diría que la distancia és llunyana, si, però que per això utilitzen avions grans.
Per a entrenament amb avions més petits, cal reduïr-la.
Tant la reducció de dimensions de l'avió com la redució de la distancia fan que el dit entrenament sigui molt bo, ja que distancies més petites i avions més petits no fan altre cosa que complicar el pilotatge. Quan més petit, més cabrón. Si aconssegueixes fer un looping rodó i centrat a la finestra amb una mica de vent creuat i amb un 25 glow, ja t'has guanyat el dinar i la mitgdiada del dia.
Així doncs, quan agafes un avió de dimensions F3A, sembla que tot vagi com una seda.
És com el que fan amb els pilots de A340. Els foten en un simulador on cada 5 minuts falla alguna cosa. Quan agafen l'avió de veritat tenen temps de lligar amb les hostesses i jugar als xinos.
Be, a veure si aquesta tarda em dona temps de ficar-me en l'altre tema que m'interessa.
salut.