Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA: F3A - R/C AEROBATIC POWER MODEL AEROBATICS

F3A - R/C AEROBATIC POWER MODEL AEROBATICS fa 10 anys 6 mesos #710

  • dtormoh
  • Avatar de dtormoh
  • Desconnectat
  • Administrador
  • Missatges: 274
  • Gràcies rebudes: 9
Podem anar mirant quan es la següent..
Llegeix-te les normes del fòrum aqui:

www.rccerdanya.cat/index.php/forum/normes-del-forum
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

F3A - R/C AEROBATIC POWER MODEL AEROBATICS fa 10 anys 6 mesos #711

  • JoanC
  • Avatar de JoanC
  • Desconnectat
  • Pilot Iniciat
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 2
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

F3A - R/C AEROBATIC POWER MODEL AEROBATICS fa 10 anys 6 mesos #712

  • dtormoh
  • Avatar de dtormoh
  • Desconnectat
  • Administrador
  • Missatges: 274
  • Gràcies rebudes: 9
Doncs si, hem arribat tard per la de Sudàfrica...
Llegeix-te les normes del fòrum aqui:

www.rccerdanya.cat/index.php/forum/normes-del-forum
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

F3A - R/C AEROBATIC POWER MODEL AEROBATICS fa 10 anys 6 mesos #713

  • mtor
  • Avatar de mtor
  • Desconnectat
  • Pilot Junior
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 6
Si, clarament és una activitat de primavera estiu. Haurem d'estar atents al calendari del 2014. Però mentrestant podem anar fent coses.... Practicant el tunel en 4 temps tinc feina de sobres!!!
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

F3A - R/C AEROBATIC POWER MODEL AEROBATICS fa 10 anys 1 mes #759

  • andreu
  • Avatar de andreu
  • Desconnectat
  • Pilot Senior
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 3
Hola,
Acabo d'entrar per aquí després de fa molt de temps i, he trobat un parell de temes que, no només m'interessen, si no que m'alegra moltíssim que interessin a algú més. Començava a trobar-me una mica sol en un hobby que s'ha acabat convertint majoritàriament i per desgracia en un "comprar-trencar" un tant frívol
i poca-solta.
Diría que la distancia és llunyana, si, però que per això utilitzen avions grans.
Per a entrenament amb avions més petits, cal reduïr-la.
Tant la reducció de dimensions de l'avió com la redució de la distancia fan que el dit entrenament sigui molt bo, ja que distancies més petites i avions més petits no fan altre cosa que complicar el pilotatge. Quan més petit, més cabrón. Si aconssegueixes fer un looping rodó i centrat a la finestra amb una mica de vent creuat i amb un 25 glow, ja t'has guanyat el dinar i la mitgdiada del dia.
Així doncs, quan agafes un avió de dimensions F3A, sembla que tot vagi com una seda.
És com el que fan amb els pilots de A340. Els foten en un simulador on cada 5 minuts falla alguna cosa. Quan agafen l'avió de veritat tenen temps de lligar amb les hostesses i jugar als xinos.
Be, a veure si aquesta tarda em dona temps de ficar-me en l'altre tema que m'interessa.
salut.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

F3A - R/C AEROBATIC POWER MODEL AEROBATICS fa 10 anys 1 mes #762

  • mtor
  • Avatar de mtor
  • Desconnectat
  • Pilot Junior
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 6
Companys, us deixo el enllaç del calendari d'activitats d'F3A pel 2014, que hi ha a la pagina de la federació. Digueu-me optimista (sobre tot els que vau veure el gloriós aterratge de diumenge passat), però un dia o altre hi anirem!!!


calendari F3A 2014
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.102 segons
Gràcies a Fòrum Kunena