Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA: Nou Sbach 342 - Miquel

Nou Sbach 342 - Miquel fa 11 anys 4 setmanes #611

  • dtormoh
  • Avatar de dtormoh
  • Desconnectat
  • Administrador
  • Missatges: 274
  • Gràcies rebudes: 9
Miquel, primer de tot hem de saber les mides de l'avió, em refereixo envergadura, si fa 1,80m crec que hauria de portar un 30cc de gasolina (el meu MX2 portava de serie un 30cc de gasolina i pesava uns 5kg), encara que jo de motors de combustió poc et puc explicar, pero un 50cc crec que es massa (a veure si algú pot corroborar això).

Si el vols fer elèctric et passo la meva configuració de com ha quedat el MX2:

Motor: AXI 5330/18 (64mm de radi), pots veure aqui les caracter: www.modelmotors.cz/index.php?page=61&pro...0&serie=18&line=GOLD

Variador: Hobbywing Platinum Pro HV120A OPTO amb antispark, important!!! (dels xinos pero bueno): www.hobbywing.com/product_show.asp?id=189

Bateries: 2 x 5000mAh 5S 40-50C (Faig servir les Turnigy de 6S modificades):
Llegeix-te les normes del fòrum aqui:

www.rccerdanya.cat/index.php/forum/normes-del-forum
Última edició: fa 11 anys 4 setmanes per dtormoh.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Nou Sbach 342 - Miquel fa 11 anys 4 setmanes #612

  • guelmi49
  • Avatar de guelmi49
  • Desconnectat
  • Pilot Iniciat
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 1
Si és de 1,8 m i pes 4.800 gr. però pel que veig el cost del electric serà bastant alt, amb l'inconvenient de la durada de les bateries, m'hagués agradat però al final haurem de muntar un gasolina de 30 cc aprox, jo habia pensat en 50 cc per anar sobrat, en els fòrums he llegit que canvia el comportament de l'avió en funció del motor,. . . no sé.
Algú té experiència??? escolto consells.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Nou Sbach 342 - Miquel fa 11 anys 4 setmanes #613

  • miquel1
  • Avatar de miquel1
  • Desconnectat
  • Pilot Junior
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 4
En Davit te rrao ,el motor per sbach es el30 un 50 es masa apart del incremen de pes
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
Usuaris que han agraït el tema: dtormoh

Nou Sbach 342 - Miquel fa 11 anys 3 setmanes #614

  • guelmi49
  • Avatar de guelmi49
  • Desconnectat
  • Pilot Iniciat
  • Missatges: 8
  • Gràcies rebudes: 1
He estat mirant característiques i preus per a motors elèctrics i de benzina i m'hauré de decantar per gasolina, aquesta no era la meva idea però guanyaré en economia i durada de vols.
Algú coneix o sentit parlar d'aquest motor de Hobby King.

www.hobbyking.com/hobbyking/store/__1073...s_engine_w_CDI_.html

Una altra opció assequible és el DLE-30,. . . que penseu???

Motor Wanted
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
Usuaris que han agraït el tema: miquel1

Nou Sbach 342 - Miquel fa 11 anys 3 setmanes #615

  • miquel1
  • Avatar de miquel1
  • Desconnectat
  • Pilot Junior
  • Missatges: 29
  • Gràcies rebudes: 4
sensa cap dupte DLE-30 ,els chinesus son chinesus fins y tot para ells
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Nou Sbach 342 - Miquel fa 11 anys 3 setmanes #616

  • dtormoh
  • Avatar de dtormoh
  • Desconnectat
  • Administrador
  • Missatges: 274
  • Gràcies rebudes: 9
El motor que muntava el meu MX2 també era un DLE-30 i el vaig comprar perque me'l van recomanar, em sembla que es el mateix que porta l'Atienza al seu MX2 però en versió 50cc i ja veus lo bé que va!!
Llegeix-te les normes del fòrum aqui:

www.rccerdanya.cat/index.php/forum/normes-del-forum
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
Temps de càrrega de la pàgina: 0.100 segons
Gràcies a Fòrum Kunena