Jo passaria de recubrir el fuselatge. El recubriment serveix, sobre tot, per que la fusta no s'empapi d'oli i, una mica, per dotar el fuselatge de resistència estructural. El porex que fas servir no s'empaparà d'oli. Ja és impermeable de per si. Així doncs, només et falta la resistència estructural alb el menor pes possible per a la qual cosa hi enganxaria amb epoxi dues bandes de 1 cm o 2 d'ample i 1,2 mm de gruix en tot el llarg del fuselatge a banda i banda per evitar que es parteixi per sissallament vertical. No se com es va trencar el fuselatge. Si es va trencar de costat, les bandes anirien al llarg de tota la base del fuselatge i per damunt. Potser és una solució una mica cara, però senzilla i ràpida. A més, és possible que en ulteriors accidents, la fibra de carboni quedi intacta i la puguis reaprofitar i, a sobre, est soluciona la decoració. Avió carabassa amb una banda negre al costat del fuselatge, com una Piper Cub. Ni pintar ni res. A volar.