Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA: Comprar / muntar eines conjuntament

Comprar / muntar eines conjuntament fa 10 anys 1 mes #753

  • aleix
  • Avatar de aleix
  • Desconnectat
  • Pilot Iniciat
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 1
Jo tinc el titol de fresador i torner industrial en ferro seria una xulada fer-se les peces un mateix ,segurament jo us podría fer les peces sense cap problema
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Comprar / muntar eines conjuntament fa 10 anys 3 setmanes #758

  • delapec
  • Avatar de delapec
  • Desconnectat
  • Pilot Junior
  • Missatges: 53
  • Gràcies rebudes: 1
Be al final m'he decidit a començar un nou projecte. Em vull muntar una impresora 3d. El cost pot variar entre 600€ i 1200€. Si m'ho he de fer jo sol anire pel projecte de 600€, si algu es decideix a colaborar pujarem de nivell.

Ja direu
Si no t'agrada, no ho miris!

Del que desitjis per mi, el doble per tu!

El meu canal youtube: www.youtube.com/user/delapec
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Comprar / muntar eines conjuntament fa 10 anys 2 setmanes #760

  • andreu
  • Avatar de andreu
  • Desconnectat
  • Pilot Senior
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 3
Be, per fi l'altre tema que m'interessa. La construcció "surgiendo de la nada".
Com va dir el nostre amic Groucho Marx, "Surgiendo de la nada hemos alcanzado las más altas cimas de la miseria".

El que proposes es pot fer de moltes maneres. Només cal que estiguem tots d'acord en una. Je, je. És el més difícil.

1. Que el club destini un pressupost i un lloc que sigui el "Taller del club". Sembla difícil, però amb bons contactes a l'ajuntament i engrescant al jovent i les escoles de la comarca podriem aribar a tenir un pressupost i un local social. Només caldria que, a més, alguns de nosaltres estessim disposats a dedicar unes hores als nanos, al club i al local de forma totalment altruista.
A sudamèrica es funciona així i, a més, les empreses que subministren material es foten d'hosties per ser les que més material coloquen gratuitament als clubs.
Ara bé. Si la visió que es té d'un club és la d'un ranxo particular, això és imposible.

2. El que poroposes tu. Comprar eines a mitges. Però això té l'invonenient de crear un club d'ins d'un altre club. Els que comparteixen material i els que no.
Particularment, no m'agrada ja que és excloent.

3. Deixar-se d'hosties i compartir les eines que cadascú té al taller, junt amb alguna que altra cervesa i, obviament, sense que ningú vulgui treure cap benefici particular. Ja he dit mil vegades que el meu taller està obert a qui vulgui, sempre i quan sigui soci del club. Doncs, bé. La solució passa per que tothom faci el mateix. Ja ens coneixem al camp de vol i ja sabem com trenquem els avions no?. Doncs potser toca començar a saber com els construiïm. Trobo que és molt més enriquidor.

salut.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Comprar / muntar eines conjuntament fa 10 anys 2 setmanes #763

  • mtor
  • Avatar de mtor
  • Desconnectat
  • Pilot Junior
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 6
L'esperit cooperativista està molt bé sobre el paper, però posar-lo en pràctica presenta certes dificultats. Els que som del ram agropecuari, podem posar exemples diversos de cassos no reeixits. De totes maneres, el projecte d'una impressora 3D em sembla prou raonable per a ser factible i molt interessant (especialment veient l'estat actual dels meus avions!!). Jo estaria disposat a participar-hi.
Última edició: fa 10 anys 2 setmanes per mtor.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Comprar / muntar eines conjuntament fa 10 anys 2 setmanes #764

  • dtormoh
  • Avatar de dtormoh
  • Desconnectat
  • Administrador
  • Missatges: 274
  • Gràcies rebudes: 9
Jo també estaria interessat en participar, encara no se com, però se m'acudeixen idees i peces que em farien falta com accessoris de les eines, etc.

Anem parlant a veure com podem començar a moure el projecte.

Crec que ni tan sols fa falta col·laborar econòmicament, segur que hi ha moltes maneres de participar.

Ningú més s'apunta?
Llegeix-te les normes del fòrum aqui:

www.rccerdanya.cat/index.php/forum/normes-del-forum
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.

Comprar / muntar eines conjuntament fa 10 anys 2 setmanes #765

  • andreu
  • Avatar de andreu
  • Desconnectat
  • Pilot Senior
  • Missatges: 121
  • Gràcies rebudes: 3
El tema de la impressora 3d el veig molt convenient per a la construcció de motllos.
Em consta que els plàstics que "genera" tenen una qualitat mecànica/pes bastant poc adequada a les coses que volen.
En canvi, per a la construcció de motllos per acabar produïnt peces de fibra de vidre o carboni és més que interessant.
El que passa és que, per fer això, calen altres eines semblants a l'autocad i que cal saber fer anar, cosa que no és el meu cas i que, com podeu suposar els que coneixeu el meu projecte actual, tampoc no tinc intenció d'acostar-m'hi. Ara mateix m'interessaria més una fresadora digital que no pas una impressora 3d.
De totes formes, si hi ha interès per part d'un nombre suficient de socis que faciliti la viabilitat de la meva aportació, no dubtaré en participar-hi.
Només pel fet de compratir l'esperit constructiu amb els que en tinguin per aquí la comarca ja valdrà la pena.

Aprofitem també que l'esperit aeronautic és pràcticament oposat a l'agropequari :)

salut.
L'administrador ha deshabilitat l'escritura als usuaris no registrats.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.113 segons
Gràcies a Fòrum Kunena